Sunday, March 21, 2010

Aku Nak Jadi Pejuang!


"Kalau kau nk ikut aku ko kne ade jiwa pejuang.."Bro Gagah.

Begitulah kata-kata orang yang mempunyai banyak pemerhatian dan pengalaman dalam pembikinan.Semua kata-katanya amat bermanfaat.PEJUANG??Pejuang Filem,aku nak memperjuangkan filem untuk negara ni.Setakat ni aku dh banyak mendengar permasalahan dan sebab munasabab kenapa filem di negara ni boleh dikatakan HANCO!! Semua berpunca daripada orang atas yang ada kuasa dan kononnya betul.Bagi aku,bagaimana filem kita di negara ini itulah corak kehidupan Malaysia.Selain itu masalah tempat melahirkan para anak filem,bagaimanakah cara didikan yang diberi???Kita sibuk mencari punca masalah tapi tidak menyelesaikannya.Aku masih perlu banyak belajar,sampai masa nanti aku akan kembali dengan KEMENANGAN.Insyaallah.

"Without some goals and some efforts to reach it, no man can live."

John Dewey


1 comment: